09. kapitola - Rozdělovací cívka podruhé 3.6.2020




Opět začal motor divně škubat, vynechávat, dusit se a občas jel jakoby na dva válce. Moje první cesta vedla okamžitě k rozdělovacícívce cívce. Došla mi trpělivost a rozhodl jsem se přemístit cívku dál od motoru a zdroje tepla. bylo však třeba prodloužit přívodní kabely a vytvořit na cívku držák. Stačilo kus hliníkového plechu a pár šroubků. Menší problém byl kam umístit držák s cívkou aby stačily kabely ke svíčkám. Bohužel jsem držák umístil blízko k hadici od klimatizace, což se stalo později, fatálním rozhodnutím. Jak se klepala hadice o plech, časem se prodřela a z klímy unikl plyn. Takže umístění cívky nebylo šťastné. Ač problém s teplem pod cívkou to na čas vyřešilo. Výměna další cívky napravila cukající problémy.




DRUHÁ VÝMĚNA ROZDĚLOVACÍ CÍVKY.

Původní umístění cívky. DOKKER Na víku ventilů je dost teplo a to nedělá cívce dobře. DOKKER Naprooti na kastli vozu bude nově umístěna. DOKKER
Přívodní tři kabely bylo třeba prodloužit. DOKKER Zde je nové umístění. DOKKER Bohužel moc blízko u hadice od klímy. DOKKER
Zde jsou vidět obě cívky a umístění. DOKKER Kabely ke svíčkám dost omezují možnosti umístění cívky. DOKKER Prozatím vyřešeno a budeme testovat. DOKKER
Cívka je sice umístěna mimo teplo, ale vadí hadici klímy. DOKKER Více vpravo by zase vadila hadici chladiče. DOKKER Do budoucna se bude muset vymyslet jiné řešení. DOKKER
Ještě jednou pohled na obě cívky. DOKKER Nový konektor na přívodní kabely. DOKKER Obě cívky. Vlevo vyhřátá, nespohlivá, vpravo nová bytelnější. DOKKER
Nová cívka je jedna z nejdražších, měla by něco vydržet. DOKKER Stará cívka je už odmontovaná. Toto umístění není fakt dobré. DOKKER Do budoucna se bude muset vymyslet lepší místo, nebo chladič pod cívku. DOKKER
Chladič cívky bude ideálním řešením. DOKKER




ZPĚT NA SEZNAM OPRAV