studio - KK kulatý kraťas - kolejiště TT 1:120
Kolejiště jsme v našem nahrávacím studiu začali stavět v roce 2005. Kdysi v dětství měl DPK malé kolejiště ve velikosti "N". Potom se kolejiště ztratilo někde v čase. Tehdy se na velikost "N" nedalo sehnat skoro nic. Hlavně výhybky. Nebyly nikde k dostání, v naší tehdy komunistické zemi. O pár let později se DPK rozhodl postavit nové kolejiště ve velikosti "TT". V té době bylo "TT" přeci jen lépe dostupné než "N". To už bylo někdy v 90´letech. Ovšem tehdejší koleje U profilu - železo,chrom měly tu nepříjemnou vlastnost, že rezly a nedaly se dobře čistit, nebo brousit. Mašinky po nich jezdily velmi, velmi špatně. Po roce 2000 už přišla nová technologie výroby kolejí a DPK už plánoval nové kolejiště. Postavil jej tentokrát na chatě v novém půdním prostoru. No a od té doby už začaly přibývat tyto fotogalerie.
LEDEN-2017.
Pokládka kolejí v novém depu. Bohužel jsem použil hromadu zbytků - kolejí U profil - železo chrom a to nemá dlouhou životnost. Na těchto hnuso-kolejích se nedá po čase provozovat vobec nic. Reznou, špatně vodí a po zaštěrkování se kroutí a spojky se vyboulují. Do budoucna už nikdy nebrat.
PROSINEC-2016.
Celkový pohled na kolejiště 2016. Většinou byly všude koleje U profil. tedy velmi špatné jízdní vlastnosti. špatná vodovost.
LISTOPAD-2014.
Pokládka nových kolejí na horním nádraží. Vyrovnání špatné geometrie po starých kolejích.
ŘÍJEN-2013.
Zelená se to zelená, ale nejezdí. Plán do budoucna - zbavit se všech U-profilových kolejí !!!
DUBEN-2009.
První sestava nádraží s profilovými kolejemi. Dodnes mi nejde do hlavy, proč se to pak tisíckrát předělávalo na U profil. Asi to v té době bylo levnější řešení. V té době vyhybky byly možné sehnat jen od firmy Tillig, což byla děsná sračka. Za cenu stavebnice si tehdy drze řekli 220kč. Za sestavenou cca 300.